Schatten van Vlieg 2022: Welkom op de NBBoerderij!

Van maandag tot vrijdag telkens van 9u tot 17u.
Opgelet: donderdag 21 juli en maandag 15 augustus is het museum gesloten.
Museum van de Nationale Bank van België
Warmoesberg 57, 1000 Brussel
Kaart en routebeschrijving
Vrije toegang (reserveren is dus niet nodig)

Maak kennis met Victor het Spaarvarken. Victor heeft een grote droom: zijn oude boerderij helemaal opknappen zodat alle dieren, groot en klein, een thuis kunnen vinden. Daarvoor heeft het spaarvarken veel hulp nodig. Pak jouw klompen, neem de hooivork en steek jouw handen uit de mouwen! Met de verschillende opdrachten in het museum kan jij de boerderij stap voor stap mooier én beter maken. Help jij mee om de NBBoerderij te redden? En wie weet heb je op het einde van de zoektocht een mooie oogst!

Verken het museum aan de hand van speelse doe-boekjes op maat van de leeftijd van jouw kind. Deze zijn zowel in het Frans als het Nederlands te verkrijgen. Het spel wordt begeleid door de ouders (of andere begeleiders) en is een fijne uitstap voor het hele gezin.

WANNEER: Victors boerderij opent deze zomer de deuren van maandag tot vrijdag, telkens van 9u tot 17u. Opgelet: Op donderdag 21 juli en maandag 15 augustus is het museum gesloten!

VOOR WIE: Alle dierenvrienden van 4 tot 6 en alle boeren-in-spé van 7 tot 12 jaar zijn welkom om hun handen uit de mouwen te steken.

DUUR: Het avontuur op de boerderij duurt ongeveer 45 minuten tot 1 uur.

PRIJS: Victor het spaarvarken kan alle hulp gebruiken. Onze activiteit is dan ook volledig GRATIS!