Het zachte weer, de mooie bloesems... de lente is weer in het land! Help jij Victor het Spaarvarken met de grote lenteschoonmaak op zijn boerderij?

Lentekriebels op de NBBoerderij!

Gesloten op maandag 1 mei
Museum van de Nationale Bank van België
Warmoesberg 57, 1000 Brussel
Kaart en routebeschrijving
Vrije toegang (reserveren is dus niet nodig)

De vogeltjes beginnen te fluiten, de dagen worden langer en de bloesems hangen aan de bomen. Jawel, de lente is terug in het land. Victor het spaarvarken krijgt deze vakantie hoog bezoek. Zijn beste vriend de Paashaas komt langs! Victor het spaarvarken wil er niet alleen op zijn paasbest uitzien, ook de stallen, het veld en de moestuin verdienen een opknapbeurt. Het is tijd voor een grote lenteschoonmaak! Help jij ons favoriete spaarvarkentje met het opknappen van zijn NBBboerderij? Zo is alles weer tiptop in orde voor het nieuwe zaai- en oogstseizoen!

Via verschillende opdrachten in het museum kan jij Victors boerderij stap voor stap mooier én beter maken. En wie weet verdien je aan het einde van de zoektocht een fijn cadeautje

Verken het museum aan de hand van speelse doe-boekjes op maat van de leeftijd van jouw kind. De boekjes zijn zowel in het Frans als in het Nederlands te verkrijgen. Het spel wordt begeleid door de ouders (of andere begeleiders) en is een fijne uitstap voor het hele gezin.

Als u het museum met een grotere groep kinderen wilt bezoeken, nodigen wij u uit om uw bezoek te reserveren en de speurtochtboekjes te raadplegen. Deze tweede gratis aangeboden activiteit is beter aangepast aan grote groepen.

WANNEER: Victors boerderij opent de deuren van 9u tot 17u.

02/05/2023 - 12/05/2023 (Gesloten maandag 1 mei)

VOOR WIE: Alle dierenvrienden van 4 tot 6 jaar en alle boeren-in-spé van 7 tot 12 jaar zijn welkom om hun handen uit de mouwen te steken.

DUUR: Het avontuur op de boerderij duurt ongeveer 45 minuten tot 1 uur.

PRIJS: Victor het spaarvarken kan alle hulp gebruiken. Onze activiteit is dan ook volledig GRATIS!